OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Březen 2 00:10:43 CET 2009

At 23:57 1.3.2009, gatilo wrote:
>  1.3.2009, 23:47:27
>
>Jestli myslite CanonCam od Vladislava Sagunova, tak ten mam a
>pouzivam. Bohuzel v.1.8 nepodporuje novejsi fotaky, tak mi funguje jen
>castecne a k mass storage to ma hodne daleko.
>Jestli vite o necem lepsim, tak sem s tim. Prirozene staci odkaz nebo
>jmeno.

Kdyz uz to tu tak krasne offtopicove zije, tohle je ted 'normalni',
ze fotaky neumi massstorage? Jsem zil v domeni, ze od specialnich
driveru se k massstorage preslo, aby nebyly potreba zadny  dodatecny
blbosti a fungovalo to vsude. To nefunguje proc? To ani na pametovy
karte, co je vevnitr, nejsou normalni jpegy? Pak bych to +- jeste
dokazal pochopit, proc ne massstorage.

A to se tyka jen Canonu? Lowendu, highendu? Mozna budu muset kupovat
novej fotak, tak se ptam.

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.