LCD

JD jirkonf@seznam.cz
Neděle Březen 1 15:07:21 CET 2009

  Zdravim,

ty kondy ste meril nebo jen nejsou nafoukle? IMHO zavadu co ste popsal na 95%
delaji prave kondy, doporucuju je nejdriv vymenit, stoji par korun a je to
hned. Pripadne muzete zmerit jejich parametry, nebo kouknout osciloskopem na
vystup zdroje.

Rozhodne zkuste stahnout podsvetleni, horsi kondy (zvlneni Unap) pripadne
treba prosite trafo v menici podsvetleni (nebo jina zavada zpusobujici
pretizeni zdroje a reakce nadproud. ochrany) nemusi zvladnout vyssi vykon a je
mozne ze kupujici proste v menu podsvetleni pridal a proto se to ted vypina i
kdyz Vam to predtim jelo.

JDrozd

---