Regulace varnych desek

Neděle Březen 1 13:54:30 CET 2009

Vy máte být hrdý na to že máte značkový výrobek a ne si kazit iluze tím že
se do toho podíváte :-))

----- Original Message -----
From: "Serych Jakub" <Serych@panska.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 01, 2009 1:17 PM
Subject: Regulace varnych desek

DD *,
na sporaku s klasickou (ne indukcni) varnou deskou (AEG Competence) nam
odesel spinac dvojplotynky, tak jsem se pustil do opravy a ke svemu uzasu
jsem zjistil, ze regulatory teploty (plynule) nemaji termostat nekde u
plotynky, jak jsem se predtim domnival. Primo vkrabicce spinace/regulatoru
je
bimetal, ktery se zrejme ohriva pruchodem proudu a reguluje vpodstate ala
bietalovy blikac na blikry.

To takhle primitivne maji vsechny typy varnych desek? U nemeckeho ne zrovna
nejlacinejsiho sporaku me to docela prekvapilo.

Jakub Serych