OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Březen 1 13:06:33 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 1.3.2009 od j.Krajinka@seznam.cz:

> Podle meho nazoru staci prokazatelnym zpusobem pozbyt sluchatek k
> tomu telefonu a nemusite platit nic. Radia v telefonu jsou nastavena
> tak, ze je bez pripojenych sluchatek nelze aktivovat tzn. telefon
> bez sluchatek neni zarizeni schopne individualne volitelneho prijmu
> a nejde o prijimac ve smyslu zakona o poplatcich. U taty v raci si
> nechali udelat pravni rozbor, nasledne objednali telefony bez
> sluchatek a neplati nic, pritom nejde o zadnou pidi firmu, ale o
> velkeho molocha, kery si sakra dava pozor, aby nenarazil.

Takova velka firma je pak schopna zaplatit poradne pravniky a
dohadovat se. Problem je v tom, ze ve sluchatkach je antena. Jenze ten
zakon je napsany tak blbe, ze staci, kdyz to zarizeni je schopne
prijmu nebo je pro ten prijem udelano. Ze zrovna nejsou pripojena
sluchatka, to nevadi, dokonce by ani nevadilo, kdybys zarizeni
rozebral a neco kolem radia z nej vyndal. Proste bylo navrzeno pro
prijem radia a tim padem se musi platit. Me se to take nelibi, ale
holt platim...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem