OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Březen 1 12:24:12 CET 2009

 1.3.2009, 11:59:29

Ano, nabouralo by to koncepci spravy. Ale to je to , o cem se tu
bavime.
 Ja, a mnoho dalsich si mysli, ze ta koncepce, tak jak ji
vytvorili u Applu je proste spatna.**
Ja treba bezne pouzivam prehravac jako USB disk. Mam sice nekolik
ruznych usb disku, ale dle zakona schvalnosti, kdyz je potrebuji, tak
casto nejsou po ruce. Takze, kdyz napriklad potrebuji prenets nejaka
data z prace domu, pripojim prehravac ke komplu v praci, smaznu
nejakou muziku, nahraju data. Doma stahnu data, a dohraju muziku.
 Driv jsem takto pouzival i fotak, ale ted mam canona, a ten taky mass
storage nepodporuje, coz byl pro mne dost sok, kdyz jsem ho koupil a
docela mi to vadi.

** Z pohledu Applu ta koncepce tak spatna neni, protoze ty jejich
placky maji obrovskej obchodni uspech. A je docela jedno zda je to
dano kvalitou vyrobku, kvalitou marketingu, nebo necim uplne jinym.
 Jenze ja si nekupuji vyrobek proto aby vyrobce mel obchodni uspech,
ale proto, abych jej pouzival zpusobem ktery mi vyhovuje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz