OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Březen 1 00:12:54 CET 2009

Proc bych o ne prichazel? Pokud je nesmazu jsou porad na serverovem
disku v adresari Dokumenty\Hudba\iTunes

Jsou to soubory jako kterekoliv jine. Strasite tady akorat lidi. Pokud
bych nedejboze prisel o vsechny zalohy - tedy backup FW iPhona, backupy
z iTunes a zustaly mi jen ty nagrebovane skladby tak je tam pridam
zpatky uplne stejne jako jsem si po koupi iPhona pridal me puvodni
nagrebovane CD a LP z dob pred iTunes.

Strasite a pletete tady akorat lidi.

Radek Vicek