OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Neděle Březen 1 00:00:07 CET 2009

autorska prava nejsou stupidni vymysl, stupidni vymysl je jak je to
chraneno u iPodu. Pokud si preinstalujes SVE vlstni PC, tak o ty
pisnicky stejne prijdes a muzes si je grabovat (pokud jsi prisel o data
na disku) vsechny znova. Lidi co to chteji obejit to obejdou jak jsem
rikal neorigo firmem.

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz