tichý disk

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Červen 30 23:19:19 CEST 2009

Také mám  dobrou zkušenost se Samsungy - konkrétně HD502HI ( " GREEN"
model ) Velmi tichý , studený ,5400 ot na jedné plotně takže není ani
pomalý, 500GB/16MB cache.
V provozu  celkem 16 disků, 6 je jich namontováno v autobusech v HDD
mediaplayerech , jeden stále nosím v rámečku, ostatní v PC, serveru (
RAID) a zatím vše OK.   Ideální právě do multimediálníc sestav kvůli
spotřebě.....
JaKub