Ventilatory k notebookum a svinstvo uvnitr

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Červen 30 17:46:25 CEST 2009

Univerzální větráky pro notebooky nejsou a je docela problém je ke
konkrétním modelům sehnat.
Všechno je to právě proto pod klávesnicí, aby to šlo snadno vyčistit a mimo
jiné na stránkách HP je ke stažení manuál, jak ten notebook rozebrat do
šroubku. Navíc je to popsaný tak, že to i BFU zvládne, zvlášť tak
jednoduchou část, jako je sundání klávesnice.