RE: +15V a -15Vstabilizátory s rozšířeným vstupním rozsahem

Úterý Červen 30 14:26:44 CEST 2009

27 + 6% (povolená odchylka síťového napětí) = 28,62V
28,62 x 1,41 = 40,47 V
Takže v rámci aritmetického zaokrouhlení jsme v mezích.
Ale proč to píšu:
Kdysi hodně dávno jsme se byli podívat v přenosovém voze Marconi (ještě jak študáci) a ptali jsme se jak to, že kamerové řetězy Tesla jsou o 50% větší při stejných parametrech.
Bylo nám řečeno, že když vychází výkonová ztráta prvku 0,5W tak Marconi tam dá 0,5W a Tesla 1W a více.
I napohled byly ty desky od Marconiho nahuštěny s využitím posledního milimetru. Tesla - tam byly prázdné plochy, spousta zadeklovaného vzduchu...
Tak proč nevyužívat vše co mám k dispozici ?

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Milan Mlynarčík
Sent: Tuesday, June 30, 2009 2:06 AM
To: HW-news
Subject: Re: +15V a -15Vstabilizátory s rozšířeným vstupním rozsahem

Bol som presvedceny, ze uz nebudem pokracovat, ale to mi neda.
Ak vyrobca v datasheete uvedie Absolute Maximum Rating 40V, Vy by ste tam (ak aj naprazdno) pripojili trafo 27V AC  ???
Ak si aj odmyslim moznost tolerancie napajania v sieti, iba smutne konstatujem ze radsej by som z Vasej produkcie zariadenie nekupoval. Aj ako "odrete usi" si predstavujem podstatne lepsiu rezervu. Pritom na to absolutne nie su dovody. Hoci si ich ani nedokazem predstavit, aby boli akceptovatelne.

                                                Milan  Mlynarčík