PU501 - schema

Úterý Červen 30 11:01:30 CEST 2009

Jestli je to to co mi leží už 20 let rozebrané v šuplíku, tak tam zesilovač
je. Byl tam MAA725, možná i to schéma tam bude. Podívám se. Něco tam odešlo,
vyměnil jsem operák a tranzistory co dělají střed napájení a stejně to
nejde. Je mi to líto vyhodit.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 30, 2009 9:35 AM
Subject: PU501 - schema

Hezke dopoledne,

    prave jsem dostala do opravy merici pristroj PU501 a nejsem schopna
k nemu najit schema ci neco podobneho. Ani v me, dosti rozsahle, sbirce
neni a Google take mlci. Respektive najde dotazy na to, kde ziskat toto
schema. Ano vim, ze se jedna o jednoduchy pristroj bez zesilovace, ale
se schematkem se lepe pracuje a navic, kdyz jsou v nem hodnoty
soucastek, je to jeste lepsi :-)

    Budu moc rada, pokud se nekde najde. Minule (2007) to nevyslo, tak
snad tedka ano :-)

Z Decina zdravi, a hezky den preje Sasa Svobodova