Spatne chladici lednice

Pavel hw@itherm.cz
Pondělí Červen 29 19:03:10 CEST 2009

Protoze nemam rad kdyz nevim jak dopadl nejaky problem. Tak tady je info jak
dopadla moje lednice.
Rozebral jsem termostat a vycistil kontakty, nechal lednici jeste jednou
tyden v klidu a ted opet krasne funguje.
Diky vsem za rady.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Milan Mlynarčík" <milan.m@centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 19, 2009 8:46 PM
Subject: Re: Spatne chladici lednice

OK. Teda je BEZ MRAZAKU. Mrazak je samostatny priestor.
To co vo vnutri chladi je VYPARNIK.
Na nedostatok chladiva to nevyzera. To by bola cast vyparniku pokryta
intenzivnou namrazou a zvysok iba rosil. Ale ak by mal kompresor maly vykon,
by nevypinal termostat. Ak vypina, tak by mi to vychadzalo prave na ten
termostat. Bolo by dobre ho skusit odstavit (prepojit dva silove vyvody na
nom). Ak ma viac nez dva, treba najst ktore to su.
Ak bude potom chladit ako diva (samozrejme nebude vypinat - nebude mat co),
tak to bolo termostatom.

                                                Milan  Mlynarčík

From: "Pavel"

Dve otazky?
"mrazak" je uvnitr lednice, takze je tam jen jeden kompresor.
je to neco takoveho, ale o par let starsi
http://www.zanussi.cz/node64.aspx?productid=7948&QPProducts=7947,11033,7949,
7951,7950,7952,7953,7954,11034,11035,7955,7956,7957,7958,7959,7960,7961