RE: centralni vysavani

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Pondělí Červen 29 14:25:50 CEST 2009

Ahoj

když už je zmíněný rowenta silence force, musím přispět se svými zkušenostmi. Co se týče subjetivního sacího výko tak je fakt výkonný a krásně tichý.

Ale asi mám jeden z prvních kusů, protože:

Závada 1 - původní orig pytlík se protrhl a protože jsem vysával bordel po sádrokartonážích, tak to nepřežil hepafiltr. Nic velkého nebo nestanbdardního vysáto nebylo aby se pytlík měl důvod protrhnout - rozjel se ve spoji.

Závada 2 - prasklo koleno na hadici - to co se drzi v ruce. Kdyz jsem se do autorizovaneo servisu, tak se mi vysmali ze tohle zarucne rozhodne neopravi, vzhledem k tomu, ze jsem to kupoval pres web shop, pokousel jsem se s nimi domluvit a bylo mi receno, at to to tam poslu cele a ze maji na to  30 dní, ale s nejvetsi pravdepodobnosti to asi nebude zarucne uznano. nemel jsem silu se hadat dale a zakoupil jsem koleno na vlastni naklady (cca 250Kč)

Závada 3 asi po pul roce se rozsypala mechanika v saci hubici, takze neslo prepinat mezi hladkym spodkem a kartacem, vyresil jsem to svepomoci dramatickym zjednodusenim saci hubice (subjektivne to funguje lepe nez pred tim)

Závada 4  praskl plastovy obal kabelu pri vstupu do vidlice. Nemohu vyloucit, ze za to deti nekdy neškubly, ale Rowenta co jsme meli před tím vydržela12 let bez teto zavady.

Na muj vkus a teoreticky špičkový značkový výrobek trochu moc poruch, s největší pravděpodobností dané šetřením na plastech.

Takže jen pro informaci.

Petr Zapadlo