+15V a -15Vstabilizátory s rozšířeným vstupním rozsahem

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Červen 29 10:39:29 CEST 2009

1) 7824 ma podle meho nazoru take nebezpecne nizky (blizky) limit vstupniho
napeti, dle meho nazoru nevyhovuje uz jen kvuli toleranci sitoveho napeti -
je to prenosny kytarovy zesilovac.
2) Vlastni konec, je postaveny ze stavebnice, tj, tam je celkem male riziko
chyby, navic uz fungoval.

Kolega si na sva bedra vzal prave zdroj a predzesilovac s korekcemi s OZ
TL072.
Ted se snim hadam o zdroji, verim, ze pak se zjisti ze je potreba predelat ten
predzesilovac.
Jestli jej nekde obkreslil, tak to bude snad v pohode, pokud navrhoval sam,
pruser.

S pozdravem
Jakub Ladman