RE: tichý disk

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červen 29 10:12:29 CEST 2009

Na jak velkem vzorku hodnotite?

Ja naopak doprucuji WD , pro vase potreby WD rady Green, jde o 5400 ot/min
disky tzn. nizsi hlucnost a spotreba. Rukama (skladovou evidenci) mi  prosly
stovky disku a WD rozhodne nema zivotnost horsi nez Seagate, spise naopak.

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Šula Miloš
Sent: Monday, June 29, 2009 8:38 AM
To: HW-news
Subject: OT: tichý disk

Dobrý den,

potřeboval bych poradit s výběrem HDD o kapacitě 500GB. Požadavek je hlavně
na tichý chod a aby se disk zahříval co nejméně a v neposlední řadě taky
životnost.Rozhraní SATA II.

Zalíbil se mi disk SEAGATE PIPELINE 500GB, ale spousta lidí na něj nadává,
že nesplňuje to co o něm tvrdí výrobce. WD nechci, jelikož životnost těchto
disků je v praxi kratší než u Seagate - v práci nám WD odchází cca po 5ti
letech ( vadné sektory ) Seagate stále jede - ale tam používáme ty
nejlevnější běžné modely od jednotlivých značek ( kapacity 10-40GB ).

Miloš Šula

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4194 (20090628)

http://www.eset.cz