centralni vysavani

Miroslav Draxal evik@mbox.vol.cz
Pondělí Červen 29 09:43:07 CEST 2009

No pokud jsem si vsiml, tak je to stejnej hluk ( venku ), jako když mate
venku vysavac a vysavate napr.auto. Ale muze se to smazrejme lisit podle
instalovaneho vysavace.
MIRA

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Sunday, June 28, 2009 4:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: centralni vysavani

Ano tohle me prekvapilo, bavil jsem se o tom s kamaradem co presidlil do

vlastniho domu a rikal ze to je strasnej kraval - maji to sousedi pres
silnici a jeste ob jeden dum a vi i doma, ze sousedi vysavaji.
Radek Vicek

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4194
(20090628) __________

http://www.eset.cz