Re: tichý disk

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Červen 29 09:20:05 CEST 2009

Trochu mimo - cca dva tydny pouzivam 1TB Samsung F1, nizka teplota, velmi
rozumna hlucnost. Vahal jsem celkem dlouho, ja byl zvyklej na Seagate,
uvidime, jak to bude vypadat za rok, ale zatim (tuk tuk) dobry.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Šula Miloš
To: HW-news
Sent: Monday, June 29, 2009 8:37 AM
Subject: OT: tichý disk

Dobrý den,
potřeboval bych poradit s výběrem HDD o kapacitě 500GB. Požadavek je hlavně
na tichý chod a aby se disk zahříval co nejméně a v neposlední řadě taky
životnost.Rozhraní SATA II.
Zalíbil se mi disk SEAGATE PIPELINE 500GB, ale spousta lidí na něj nadává,
že nesplňuje to co o něm tvrdí výrobce. WD nechci, jelikož životnost těchto
disků je v praxi kratší než u Seagate - v práci nám WD odchází cca po 5ti
letech ( vadné sektory ) Seagate stále jede - ale tam používáme ty
nejlevnější běžné modely od jednotlivých značek ( kapacity 10-40GB ).

Miloš Šula