OT dorucovani od 1.7. *

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Červen 29 08:54:10 CEST 2009

Tomu nerozumim. Na obecnim urade budou vedet kde jste, ale co je to
platne, kdyz to nevi treba na poste? Na OU s tim budou pocitat a zasilky
vam neposlou. Ale je prece plno (desitky) dalsich instituci a ty to
vedet nebudou a tezko se na OU zeptaji. Nehlede na to, jestli urednik OU
nekomu muze rikat kde jste, leda ze byste s tim souhlasil nebo o to
vyslovne pozadal. Ja bych treba nechtel aby kazdymu rikali kde jsem.

Martin Hanek

Takze