Re: Auto Elektrika - Nabíječka/zdroj 12V/40A spínaná s LED bargrafem za 1600 Kc?

APA navrhpcb@gmail.com
Pondělí Červen 29 02:46:20 CEST 2009

2009/6/27 Petr Hronek <trit@atlas.cz>

> [...]

a kolik si myslite, ze do prazdne bat. (80Ah) sype alternator? Myslim ze i
pres 40A

>    Normální auto má tak 20-50mA mám pocit, že je i nějaká norma která
> stanoví horní hranici někde u 200mA
>
> budu vdecny za tu normu, poslete odkaz?

>  Může to na horách částečně kompenzovat mrtvou spotřebu auta.
>
> a zkousel tim nekdo dobit prazdnou baterku? Dobijke to treba po tydnu
prazdnou bat? :-)¨

>  V návodu ke startovacím kabelům se uvádí, že se mají na nějakou dobu
> připojit mezi vozy a pak teprve nastartovat - jinak řečeno nejsou určeny na
> přímé startování, jejich úkolem je alespoň částečně probudit vybitou baterii
> a pak se společnými silami pokusit nastartovat, pokud startujete přímo,
> likvidujete baterku toho chudáka, který Vám ji půjčuje, leda, že by jste
> svoji baterii na startování odpojil.

nerozumim, muzete to objasnit? Jsou to 2 baterky paralelne pripojene a ten
start trva asi 1 vterinu (kdyz pripojim 2 kabely)