Re: +15V a -15Vstabilizátory s rozšířeným vstupním rozsahem

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Červen 29 01:57:11 CEST 2009

 29.6.2009, 1:48:42

Pokud uz je navrzeny PCB na 7x15, bude se to asi dost blbe prekopavat,
stabilizacni vlastnosti jsou spise horsi nez lepsi, jsou to minimalne
3 soucastky, tedy dost na to, aby tam nezkuseny clovek dokazal udelat
nejakou botu.
Prirozene, ma tohle reseni i dobre vlastnosti, ale chtel jste slyset
ty problematicke.
Jakekoliv jine reseni ma take dobre a problematicke vlastnosti, a
vstupnich informaci je ponekud malo, na to abych dokazal rozhodnout,
ktere reseni zvolit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz