Re: +15V a -15Vstabilizátory s rozšířeným vstupním rozsahem

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pondělí Červen 29 00:08:55 CEST 2009

Na moje chapanie je ten Vas nazor prilis zlozity.
Nerozumiem, co je ne uz niekolkokrat tu spomenutom rieseni (teraz naposledy
Balu) problematicke  ci zlozite.
Ale chapem, veci sa nemusia robit spolahlivo a jednoducho  :-(

                                                Milan  Mlynarčík

No ja to vidim trochu jinak - zrejme se bude v dane aplikaci
improvizovat a tam stejne jednoznacne vyhrava 7824+7815 - protoze ho
dotycny prismrkne na chladic vedle 7815 a pokud bude cas a zrovna v
supleti 100n tak se mu jeste opentli nozicky a propoji se to rovnou na
vedlejsi 7815 a nebude treba nic nikam letovat a vymyslet kam ja do
luftu naletuju odpor, zenerku a nedejboze tranzistor.

Tot muj odhad jak to dopadne.

Radek Vicek

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4194 (20090628)