+15V a -15Vstabilizátory s rozšířeným vstupním rozsahem

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Červen 28 23:42:43 CEST 2009

tie obvody WHS su stare hybridy od Tesly? Tiez mali nejake oznacenie WHS
alebo WSH alebo take nieco nie?

Inak pre tuto aplikaciu by som pouzil jednu malu zenerku a tranzistor
(ako sledovac). Vstupne napatie moze byt az do vysky kolko tranzistor
udrzi, v sucasnosti aj 1kV :-)) Ziaden specialny stabilizator kupovat
imho netreba.

b.