Re: OT Rtut - jak to dopadlo

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Červen 28 20:54:31 CEST 2009

Hodnoceni lekaru je slozitejsi. Vzpominam si jak jsem od znameho, lekare,
slysel o nejake lekarce co k nim nastoupila, jake je to nemehlo, kdyz ji k necemu
pusti tak to zmrvi a akorat jim pridela praci, jen se vykecava s pacienty. A od jineho
znameho (ponekud prostsiho) jsem slysel jak si onu lekarku pochvaloval, ze se
mu venovala a vsechno mu vysvetlila.
A take jsem slysel o jednom lekari co zrovna nevynikal, ze nastoupil na vesnicky obvod
(to bylo za totality a neplatilo se julinkovne). Kolegove se bali co tam nadela za zmatky
ale docela tam zapadl. Pokud k nemu prisel nekdo koho tuhle palilo, tuhle pichalo
a zanasely mu slepice a mladi k nemu uz dlouho neprijeli tak si s nim popovidal,
napsal mu acylpyrin nebo neco neskodneho a v dobrem se rozesli. A pokud k nemu
prisel nekdo skutecne nemocen, tak poznal ze na to nestaci a poslal jej k odbornikum.

A asi bychom to pomalu mohli utnout nez se zitra rano nase.. tedy rozzlobi admin.