OT dorucovani od 1.7.

Serych Jakub Serych@panska.cz
Neděle Červen 28 16:23:23 CEST 2009

Jaj, tak to je skvele!!! Clovek nebude muset kvuli kazde k...tine na postu.
Proste pocka 15 dni a ten sileny podnik konecne bude mit povinnost mu tu vec
dorucit do schranky. A ne ze si jen nauctuje x desitek korun a pak: "Obcane
nam je srdecne jedno, ze chodite do prace, to je Vas problem, nasi postaci
chodi totiz dopoledne."

Jakub Serych

u-vracet-podnikatele-dostanou-datove-schranky.html a mám několik >
nejasností, které jsou vzhledem k roční době dost zásadní a