OT dorucovani od 1.7.

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Červen 28 15:25:39 CEST 2009

 28.6.2009, 15:11:55

Na 14-denni dovolenou bezne jezdi vetsina lidi. Ackoliv vysoka
inteligence nebyva typickou vlastnosti urednika, tak velkej blb, aby
tohle nevedel jiste neni.
Prd by se stalo, kdyby lhuta byla stanovena ne 10 dnu ale napr. 12 dnu
pracovnich. Kdo si obsilku prevzit nechce, neprevezme si ji za 12 dnu,
stejne dobre jako za 10 dnu.
Jde o projev uredni zvule, o dalsi klacek kterym muze urednik obcana
mlatit po hlave. Nebo taky nemusi, kdyz obcan ponizene poprosi a
uplatecek prinese.
Vitejte na Zamku ( F.Kafka tm ).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz