+15V a -15V stabilizátory s rozšířeným vstupním rozsahem

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Červen 28 09:37:03 CEST 2009

Hezke dopoledne,

    no muze dat tu zenerku pred tu 7815 :-) Jinak bezne 78xx (krom 24)
jsou delane na vstupni napeti max 35V takze si myslim, ze provozovat je
na 36V neni az tak uplne dobre reseni...

					Saša K. Svobodová