OT Rtut - jak to dopadlo

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Červen 28 03:08:34 CEST 2009

Asitak dvojnásobek běžného teploměru.
Rozbitím velkého lab. teploměru, když se honil pes s kočkou.
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2009-March/140493.html

Děkuji, znamylekar vypadá použitelně.

PH

From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw@seznam.cz>
Te rtuti tam byla louze nebo nekde ve skvirce kulicka?
Jak tam mohla uniknout - z rozbiteho teplomeru nebo mate podezreni na
trestny cin?
Muzete sem dat odkaz na vas tehdejsi dotaz?

Jinak co se doktoru tyka, existuji stranky
¨www.znamylekar.cz
kam muzete napsat svuj nazor a precist si nazory jinych.
Ale myslim ze jsou tam jen soukromi lekari, lekare - zamestnance nemocnic -
tam nenajdete.