Auto Elektrika - Nabíječka/zdroj 12V/40A spínaná s LED bargrafem za 1600 Kc?

APA navrhpcb@gmail.com
Sobota Červen 27 18:42:03 CEST 2009

1) http://www.a-elektro.cz/nabijecka-zdroj-12v-40a-spinana-s-led-bargrafem/
spínaný, nabíjecí proud: 40A trvale

je to mozne?

2) Kolik mm2 musi mit kabel 3,5m pro prenos 12V 800A ? Staci 35mm2? Jak je
ten vzorecek?
http://www.anglia-trading.cz/startovaci-kabely-850-peraline-p-5111

Me s normalnimi kabely auto nestartuje... On se ten kabel ani nezavriva,
proste ten proud neprenese a to byly nejake 400A, kdyz dam dvoje, tak to
startuje OK, ale je to opruz...
Jeste stoji za zvazeni
http://www.automaxhk.cz/-Startovaci-kabely-600-A-1016.html

3)
http://business.conrad.cz/websale7/?shopid=conrad-cz&act=product&prod_number=853861

Solární ochrana baterie 2,4 Wattů
Je to k něčemu?

I = P/U

takže to má max. 2,4/12= 200mA no jedno auto mi řralo naprázdno 600mA,
normální je tak 100-200mA naprázdno, takže tímto si asi akumulátor
nedobijete, nebo má někdo jiné zkušenosti? I když jednou jsem dobíjel
300mA/12V trafíčkem tuším dva dny diesel také :-)