OT: Nebeskej silnoproud

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Červen 27 18:37:13 CEST 2009

No zrovna dnes rano jsem se o tom bavil s kolegou co konstruuje stanice
se snimkovanim (ne blesku) a pry tyhle opticke spouste normalne funguji
a pouzivaji se.

Ona asi jde o to, ze samotnej blesk je asi rychlej, ale kanaly plasmy
hori pry skoro 1s.

Pry rychlej clovek dokaze ty blesky exponovat i rucne pokud ma cvik -
samozrejme odpad bude asi znacnej.

Radek Vicek

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4193 (20090626) __________

http://www.eset.cz