OT: Nebeskej silnoproud

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Červen 27 11:05:24 CEST 2009

> Pekne :)
>
> Jen otazecka: jak jste to fotil? (Tj. rucne, nebo mate udelatko,
> ktere pri velke zmene osvetleni "zmackne spoust"?...
> Ptam se proto, ze jsem o takovem udelatku premyslel, tak se ptam,
> jestli to uz nekdo nerealizoval...)
>
> P.T.

Zdravím,
  ano, moc pěkné! Jen bych měl technickou poznámku k tomu webu: Ode mne
z chalupy je nedostupný. Spojení skončí ve fázi "HTTP request sent,
awaiting response". Bude to patrně způsobeno chybou v PMTU discovery, neboť
já zde jedu přes IPSEC VPN (místní provider není natolik důvěryhodný, abych
mu svěřil své pakety nekryptované) a proto mám nižší MTU. Přestože na svém
rozhraní mám nastaveno MTU=1450, nepomáhá to. Řekl bych, že někde je moc
ošklivě nakonfigurovaný firewall nebo jiná obezlička. Musel jsem si ty obrázky
wgetnout doma a pak přenést pomocí scp.
  S pozdravem Pavel Troller