Jaky lab zdroj bylo Re: Laboratorní zdroj HY3003D

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Pátek Červen 26 23:29:56 CEST 2009

Pochlubte se trochu s vasi konstrukci. Jake ma mit parametry? Napeti,
vykon, zvlneni, presnost nastaveni, ...
Co se tyce zdroju, zatim nejlepsi se kterym jsem delal jsou zdroje
programovatelne zdroje HP. Akorat ta cena
je trosku vyssi.