OT: pneu

RTE rtepema@mbox.vol.cz
Pátek Červen 26 11:35:17 CEST 2009

Stanislav Šmejkal napsal(a):

> Ano, jezdival jsem asertivneji (kde ta leta jsou), ale hlavne uz deset let
> kociruju vyhradne mala auta. A v tom vidim vetsinu svych problemu na silnici. V
> Oktavce nikdo nepochopi, co udela s velkou casti ridicu, kdyz je predjede VW
> Polo 1.2 nebo Yaris 1.0. Ja bohuzel nemuzu za to, ze se majiteli BMW (s temi se
> opravdu mam rad) zahybe, kdyz je do kopce predjede jeden z techto prcku. Nemuzu
> za to, ze si velci kluci leci komplexy velkymi autaky. Pak staci pred Benesovem
> predjet do kopecka Audinu a mam ji nalepenou na narazniku az za Mirosovice.
> [...]

Kdysi dávno jsem vlastnil Škoda Popular, r.v. 1939. S předjížděním
novějších aut (téměř všech značek) jsem měl stejné problémy. Po čase
jsem zjistil, že když předjedu tak, aby mezi mým autem a předjetým byl
odstup cca >50 m, předjetý řidič už na to většinou nereaguje. Možná to
funguje i dnes.

Petr Mařík