OT: pneu

Sudovec sudovec@seznam.cz
Pátek Červen 26 11:06:07 CEST 2009

Ale tady nejde o mně. Jde o ty se kterými se na silnici setkávám. A
spousta z nich nejsou "žádní lumeni" a když něco zanedbají, můžou mně
zabít. To už, aspoň pro mně, není sranda. Je vidět že na jejich zdravý
selský rozum se často spolehnout nedá a tak jim je nařízeno určité
minimum, které musí splnit. Toť vše.

	S.