OT: pneu

Sudovec sudovec@seznam.cz
Pátek Červen 26 11:01:15 CEST 2009

To chápu, bohužel ale velká část řidičů buď mezi ušima nic nemá a nebo
to nedokáže používat, takže rozsvěcují jen proto aby viděli oni.
Současně se výrazně zvýšil provoz a také obliba aut v barvě silnice. V
této situaci určitě celodení svícení přispěje k lepší viditelnosti
vozidel na silnici. Přes všechny nevýhody a některé nelogické věci si
myslím že celodení svícení je přínos pro bezpečnost.

	S.