OT: pneu

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Červen 26 10:50:48 CEST 2009

A jelikoz nemame ani zakon o povinnem pouzivani mozku, je jednoduzsi
nehoko napadat, nez neco domyslet do konce, ze.
Jde o 2 veci:
-BYT VIDEN (a proto jsem svitil i pred zavedenim tohoto zakona)
-VIDET. A kdyz ten naproti nesviti, tak za urcitych podminek proste je
hur videt. Takze to, ze mi nikdo NEBRANI mi v tomto nic nepomuze.

Ale jak jste sam napsal, s nekterymi lidmi je nektera diskuse
zbytecna, takze toto je muj prvni a zaroven posledni prispevek k
tomuto. (hmm, to uz jsou vlastne 2, ze:)
Marek Sembol