OT: pneu

aze azehw@volny.cz
Pátek Červen 26 10:02:28 CEST 2009

V nejzkaženějším státě je nejvíce zákonů. Tacitus
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotny" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 26, 2009 9:48 AM
Subject: RE: OT: pneu

Naprosty souhlas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Friday, June 26, 2009 9:01 AM
To: HW-news

A co se treba vratit k oblibene vete "za snizene viditelnosti..."? Jo to
vlastne nejde, to by musel ridic pouzit to, co ma mezi usima (vetsina zrejme

jen dutinu) - opet pouziji variaci na drive zmineny vyrok: "Naridte mi
rozsvitit, jinak nic neuvidim a zabiju se!".

To je opravdu tak tezke pochopit, ze na rizeni auta clovek nepotrebuje deset

tisic stran narizeni, ale jen a pouze mozek?

Pavel Kutina