Synology NAS 209+

aze azehw@volny.cz
Pátek Červen 26 09:39:42 CEST 2009

Mám stejné krámy a podobný problém, ale poloviční. Jeden se po nastaveném
čase uspí, druhý ne.... v tom usínacím jsou 2x500G nějaké Maxtory, ve druhém
2x1TB, nějaké zelené WD... nastavení je shodné.
AZE

----- Original Message -----
From: "Bam Bo" <BamBo@email.cz>
To: <Hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 26, 2009 8:42 AM
Subject: Synology NAS 209+

Zdravim,
nedavno tady probehla diskuse o serverech NAS a ja bych mel otazku na ty co
je pouzivaji. Nedari se mi dostat disky do hibernace. Ledky HDD v
intervalech zhruba co 5sekund bliknou a disky cvaknou. Odpojil jsem sit a v
serveru povypinal na co jsem prisel bez viditelneho zlepseni. Disky (2x
Samsung 1TB) jsou v RAID1, zeby to zrcadleni znemoznilo uspani disku, nebo
samostatne disky nejsou vhodne pro RAID1?
Za odpovedi  dekuji
Bam Bo