OT: pneu

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Červen 26 07:08:23 CEST 2009

U nas teda Bruntal(600m nad morem) , jeseniky a tak je
nepredstavitelne , ze by nekdo jezdil na letnich v zime, teda je fakt
ze tady jsou ridici na zimu zvykli , ale kdyz tu za noc napadne
narazove 30cm snehu tak se nikdo nedivi.Za zimu se mi parkrat stane ,
ze kdyz jedu do prace musim cekat az nekde v blizkosti prace vyjedou
lidi autem ven abych mohl zaparkovat ja jinak se do toho snehu neda
vjet. Jsou to specificke podminky , ale tady to jinak nejde jinak
riskujete zdravi svoje a hlavne ostatnich ucastniku provozu. Potom se
clovek smeje vzdycky "pepikum" , kteri si prisupajdi nekde z jihu a
divi se ze jim to na letnich ve snehu a vanici nejede :)

snehulak