Re: OT: pneu

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Červen 26 06:51:18 CEST 2009

Holt kdyz se rec dostane na auta tak kazdy lisak chvali svuj ocas a kazdy je za volantem king.
Ja jsem drive nevedel co jsou to zimni pneumatiky a nemel jsem kvuli tomu problemy
(ani nikdo jiny koho jsem potkal na silnici). Ted mam asi dva roky zimni pneumatiky Barum
co mi je prodali ve znackovem servisu kam jezdim na zarucni prohlidky. A zatim taky zadne
problemy. Ty pneumatiky jsem koupil, protoze to chtela manzelka (dokonce moje vlastni)
aby pokud by se neco stalo (a to nikdy nelze vyloucit) by nemohla frflat ze kdybych ji s temi
pneumatikami tehdy poslechl, tak by se to nestalo.
Je pravda, ze jezdim hlavne do Kauflandu a zpatky a pokud nekdy ujedu za den vic
nez dveste kilometru tak o tom ctrnact dni mluvim.

Jo - jeden ze zivota:
Jeden ridic si na podzim rekl ze je cas prezout na zimni pneumatiky.
Zajel do servisu, mechanik rekl ze si muze pockat, tak si sedl do bufetu,
za pet minut prisel mechanik, ze ty zimni gumy tam uz ma - on totiz na jare
zapomnel prezout do letnich:-) :-(