OT: pneu

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Červen 26 00:34:06 CEST 2009

2009/6/25, Jan Waclawek <konfera@efton.sk>:

> V prehladnom useku spomalit a naznacit, ze chcete byt predbehnuty?

Teoreticky ano, ale prakticky to nie vzdy ide. Pravidelne jazdim popod
Strecno. Auta predo mnou pokial vidim, auta za mnou pokial vidim, v
protismere detto. Ide sa 60km/h. Prehladnych usekov je doslova zopar.
A furt sa najde niekto, komu stoji zato sa lepit a predbiehat za kazdu
cenu. Uhnut sa nie je kam, skaly nepopustia. "Co udelate?". Pozn.
teraz tam otvoria ten 3-pruh, tak uvidime.. ked uz na tunel se*u

miro