OT: pneu

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Pátek Červen 26 00:06:20 CEST 2009

Jan Waclawek napsal(a):

> V prehladnom useku spomalit a naznacit, ze chcete byt predbehnuty?

Myslim, ze kdyby smel (dvojita plna, auta proti), tak by to udelal. A abych v
devadesatce testoval odstavny pas jen proto aby se manik dostal o 4 metry dal...

Proste jsou mista, kde je nebezpecno normalne, treba HK - Nachod, Tabor -
Sobeslav, D1 kolem Brna, prujezd Bratislavou, o Praze nemluve. A pokud tam
musite jezdit dvakrat tydne...

Standa