OT: pneu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Červen 25 22:29:02 CEST 2009

No ono je to vubec zcestne - nejake obecne porovnavani pneumatik.

Stejna pneu se bude chovat na ruznych autech pokazde trochu jinak. Treba
kdyz jsem si koupil Passata Variant (cesky kombika) s zimnimi Semperity
Winter-Grip tak na me prvni tyden v zime co napadl snih troubila auta na
krizovatkach - nebyl jsem se schopnej rozjet ve 3cm snehu na rovine -
radil jsem 1, 2, 3 a byl jsem porad na prechodu. Sly okamzite pryc a
pritom kolega je mel na jinem aute a byly naprosto v pohode.

Stejne tak jsem mel na Berlingu ted nejake Micheliny (podle testu skvele
gumy) a zdrbal jsem je na krajich behem roku az jsem se nechal kvuli
tomu objednat na geometrii. Ta byla ale v poradku. Ted tam mam druhym
rokem Continentaly Ecocontact 3 a nemuzu si je vynachvalit, tiche, auto
nezere a hlavne po 18.000km vypadaji pomalu jak nove. Pritom vsechny
parametry/indexy papirove stejne.

Radek Vicek

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4189 (20090625) __________

http://www.eset.cz