OT: pneu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červen 25 21:15:07 CEST 2009

On Thu, 25 Jun 2009, Miroslav Šinko wrote:

> Na Slovensku je to takto:
>
> § 38
> Osobitosti premávky v zimnom období
>
> (1) Ak sa na vozovke nachádza súvislá snehová vrstva, ľad alebo
> námraza, vodič motorového vozidla kategórie M1 a N119) môže také
> vozidlo použiť v cestnej premávke, len ak je toto vozidlo na všetkých
> nápravách vybavené zimnými pneumatikami s označením "M+S", "M.S."
> alebo "M & S"; motorové vozidlá kategórie M2, M3, N2 a N3 musia byť

Nastesti se ani ve slovenskem ani v ceskem zakone nepise ze musi byt
oznaceny vyrobcem a kde to oznaceni ma byt, takze by to mela vyresit
i bila fixka na vnitrni strane gumy.

Cesky zakon definuje i minimalni hloubku vzorku (4mm) coz je podle mne
mnohem dulezitejsi nez nejaka smes. A to se taky da dobre zmerit pri
kontrole.