OT: pneu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červen 25 20:40:41 CEST 2009

>Jenze logika, ktera rika, ze brzdny efekt zimnich pneumatik vyresim dodrzovanim
>odstupu, a o tom ta moje puvodni reakce byla, je proste blbost.

Lenze toto nikto nepovedal.
Ja som povedal, ze dodrziavanie odstupu (a myslenie vseobecne) sa zimnou pneumatikou (ci akoukolvek inou technickou *pomockou*) nahradit neda. V tomto vyroku neplati komutativnost.

wek

PS. K tomu *pomocka*: ak sa vodic v buducnosti uplne eliminuje technikou, tak to uz nie je puha *pomocka*, dovtedy to bohuzial o tych ludoch stale je
PS2. Prave som si cital, ze sa zacinaju stavat pripady, tam kde jazdi metro plne automaticky a vodic je tam pre pripad nudze, ze v pripade nudze ten vodic jednoducho nic neurobi, aj keby mohol - jednoducho nie je v strehu.