OT: pneu

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Čtvrtek Červen 25 20:31:56 CEST 2009

HW CNCnet.info napsal(a):
> To jsou zbytecne reci. Co je platne ze se budu vytahovat jake mam skvele
> reakce, skvele gumy a misto brzd ziletky a pokazde kdyz zabrzdim tak
> budu mit sice v poradku predek, ale zadek na kasi.

Jenze nenapalit to do nekoho ovlinit dokazu, proto nevozim v aute zbytecnej
tezkej balast, mam v poradku pneu i brzdy a pokud mi nekdo nekde vylitne, leccos
ubrzdim, naposledy to byla na centimetry maminka s trema detma bez autosedacek,
ktera jaksi prehlidla, ze na hlavni je souvisla kolona.

Jenze logika, ktera rika, ze brzdny efekt zimnich pneumatik vyresim dodrzovanim
odstupu, a o tom ta moje puvodni reakce byla, je proste blbost.

To ze ten za mnou mi sedi na narazniku, ma mizerny (univerzalni) gumy a jeste
horsi reakce, je zase vec, kterou ovlivnit nedokazu, takze si ty lepice hlidam.
A jak psal pan Rezac, radeji dobrym technickym stavem udelam vinika z toho za
sebou nez smest maminku s detmi a pak o tom cely zivot premyslet, byt vinikem
nebudu.

Standa