OT: pneu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Červen 25 20:14:52 CEST 2009

To jsou zbytecne reci. Co je platne ze se budu vytahovat jake mam skvele
reakce, skvele gumy a misto brzd ziletky a pokazde kdyz zabrzdim tak
budu mit sice v poradku predek, ale zadek na kasi.

Videl jsem uz nekolik zbytecnych bouracek (nebo skoro bouracek) kdy to
ridic zaflekoval pred nejakou prekazkou, ale tak, ze proste nedal tomu
za sebou ani minimalni sanci.
Jiste ze kazdej se snazi nejprve to vubec ubrzdit, ale hromada ridicu v
okamziku kdy to brzdeni zvladne (a jeste auto jede) do zpetneho zrcatka
nekouknou a nezvetsi prostor - ne kvuli tomu kretenovi za sebou co se
lepil celou dobu na zadek a telefonoval, ale kvuli sobe (ona zhmozdena
krcni pater je nekdy na dost dlouho). :-(

Radek Vicek

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4188 (20090625) __________

http://www.eset.cz