pneu

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Červen 25 20:12:17 CEST 2009

Snazim se taky podle kvality (v testech - nic jineho nemam). Ale ta sada
me nemusi vyjit na 20 tisic. Vyjde i na 6, zas jde o to, aby se cena
rafku+pneu neblizila cene auta. Matador bych ale taky nevzal.
Najdu si posledni testy, treba:
http://www.az-pneu.cz/index.php?goto=testy_pneu&idtesty_nazvy=76
http://www.az-pneu.cz/index.php?goto=testy_pneu&idtesty_nazvy=77
a pak vyberu neco ze predu tak, aby to bylo v odpovidajici cenove relaci.
Zajimavy je, ze kdyz nejaky pneu jsou ve predu v testu, tak stejne pneu
v jinem rozmeru mohou byt klidne dole.

MH