OT: pneu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Červen 25 20:06:32 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 25.6.2009 od HW CNCnet.info:

> Hmmm, solidni ridic nemysli jen na to jak co nejrychleji zastavit.
> Pokud zastavite sice na fleku a zustane pred vama jeste 10m mista a
> nekdo to do vas zezadu napali tak bych cekal ze by mohl mit nekdo z
> auta za vami tendenci k primitivnimu nasili.

To muze mit tendence jake chce, s tim se neda nic delat. Uz dvakrat do
me takhle napalili. Jednou jsem brzdil kvuli nejake slepe ridicce
vyjizdejici z parkoviste, podruhe to bylo na krizovatce, kdy jsem
zastavil a daval prednost (to mi ten debil s jeepem zrusil cely zadek,
skoda za asi 150 tisic). Lidi jsou proste hovada. Nejhorsi na tom je
to, ze ty jsi pak bez auta, ty mas dalsi vydaje, pojistovna vsechno
neuhradi apod.

Vcera jsem zrovna hamtnul na brzdu tady u nas na sidlisti, jel jsem
tak 30 km/h a tesne prede mnou nekdo vycouval. Nastesti za mnou jela
auta s dostatecnou mezerou, zaplatpambu, protoze to bylo na miste.
Jestli se tohle stane par metru pred tebou, tak muzes myslet na co
chces, hamtnout na to proste musis, nic jineho uz nestihnes, ani
kdybys mel na hlavne helmu terminatora...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz