pneu

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Červen 25 19:51:33 CEST 2009

Ja nevim, ale Matador byl vzdy na chvostu ruznych testu Adac apod.
Ono se to nezda, ale rozdil v tech gumach doopravdy je. Ja mel nejaky
Continetal a kdyz jsem chtel v zime zastavit, tak jsem zastavil. Vyjel
jsem co jsem potreboval atd.
V praci mame zasadne Barum (cena) a po zkusenostech pri najezdu na D1 u
Jihlavy, kdy auto ve 30-ti kilometrove rychlosti jelo proste rovne tomu
rozdilu verim a Barum (natoz Matador) bych si nekoupil.
Tech testu je vsude plno (odkazy jsou i v ceskych obchodech), tak se
podivejte.
Mam 2 sady a najezdim cca 15 tisic rocne. Ty pneu jsem menil za 3 nebo 4
roky (obe sady) a akorat to tak vyjde, ze jsou oboje sjete.

MH