OT: pneu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Červen 25 19:48:27 CEST 2009

Hmmm, solidni ridic nemysli jen na to jak co nejrychleji zastavit. Pokud
zastavite sice na fleku a zustane pred vama jeste 10m mista a nekdo to
do vas zezadu napali tak bych cekal ze by mohl mit nekdo z auta za vami
tendenci k primitivnimu nasili.
Radek Vicek

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4188 (20090625) __________

http://www.eset.cz